شرایط بازگشت کالا

با توجه به نوع کالا های ارائه شده در وب سایت کتاب ایکات تمامی محصولات و کتاب های ارائه شده باید به صورت سالم به دست مشتری برسند و دارای ضمانت نامه سلامت فیزیکی هستند. ضمانت نامه سلامت فیزیکی کتاب شامل موارد زیر می شود:

  • اگر کتاب از نظر فیزیکی دارای ایراد باشد
  • کتاب دارای اشکالات چاپی باشد
  • کتاب از نظر مشخصات ثبت شده یعنی عنوان، ناشر، نویسنده یا مترجم دارای مغایرت باشد.

در این صورت خریدار تا ۷ روز کاری بعد از دریافت کالا می تواند از طریق شماره تماس های درج شده موضوع را به اطلاع همکاران ما برساند. در نظر داشته باشید که برای بازگشت کالا از ارسال کتاب بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً خودداری فرمایید.

همچنین در خصوص مسترد کردن کالا نیز بایستی به این نکته مهم توجه داشته باشید که بسته های پستی همگی بیمه بوده و در صورت مشاهده آسیب دیدگی توسط شرکت پست، مشتری می تواند محصول را از مامور پست تحویل نگیرد و آن را مرجوع نماید. همچنین اگر کالا آسیب دیده بود و مشتری دریافت کرد، شرکت بیمه پاسخگوی محصولی که از طرف مشتری تائید شده و دریاف گردیده نخواهد بود.

پس از مرجوع کردن محصول در صورتی که کالا دچار ایراد و … باشد در دو حالت فروشگاه ایکات پاسخگوی محصول مرجوعی می باشد و انتخاب هر کدام از این دو راه برعهده مشتری است. راه حل اول این است که مشتری به صورت کامل کالا را مرجوع نموده و وجه پرداختی را از شرکت پس بگیرد و راه حل دوم این است که محصول تعویض شده و کالای سالم برای مشتری ارسال می گردد.

نکته مهم : در صورتی که اشتباهی در سفارش گذاری توسط مشتری صورت گرفته باشد و یا مشتری محصول را با عنوان اشتباه انتخاب کرده باشد، هزینه رفت و برگشت محصول ارسالی از مشتری دریافت شده و کسر می گردد و برعهده مشتری می باشد.