روش ارسال سفارش

در شرایط عادی سفارش ها طبق روش هایی که به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، ارسال می‌ شوند. اما در شرایط ویژه یا روز های شلوغ ممکن است زمان و نحوه ارسال سفارش ها متفاوت باشد. در این صورت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت. اما ممکن است در شرایط خاص جشنواره های فروشی در سایت قرار بگیرند که نحوه محاسبه تخفیفات ارسال سفارش متفاوت باشد. در این صورت شما باید در هنگام ثبت سفارش دقت کنید و توضیحات سایت را مطالعه نمایید. در ادامه برخی از روش های ارسال سفارش را بیان می کنیم:

  • تحویل با پیک در شهر مشهد

این امکان در حال حاضر فقط در شهر مشهد امکان پذیر می باشد. اگر در شهر مشهد زندگی می کنید به وسیله پیک محصول برای شما در مدت زمان حداکثر 48 ساعت کاری ارسال می گردد. لازم به ذکر است که تحویل سریع سفارشات در روز های پنجشنبه و تعطیلات رسمی میسر نمی باشد.

  • ارسال پستی

بعد از ثبت سفارش و پردازش آن سفارشات به پست تحویل داده می شود. در عین حال اگر هم در سایر شهر ها زندگی می کنید محصولات به سه روش برای شما ارسال می گردد. این روش ها شامل موارد زیر است که عبارتند از:

  • پست اکسپرس : توسط شرکت های خصوصی انجام می شود مانند ماهکس، چاپار و … و هزینه آن نیز درب منزل پرداخت می شود و ما بین 24 تا 48 ساعت ارسال محصول توسط این شرکت های خصوصی زمان بر می باشد. همچنین شرکت های خصوصی ارسال به روستا ها را نیز تقبل نمی کنند.
  • پست پیشتاز : هزینه 25000 تومانی داشته و این محصول توسط پست پیشتاز برای مشتری ارسال می شود. زمان حدودی ارسال محصولات توسط این نوع پست، بین 3 تا 6 روز می باشد.
  • پست عادی: هزینه این پست 1600 تومان بوده و بین 6 تا 9 روز کاری زمان می برد تا محصول را برای مشتری تحویل نماید.

در صورتی که سفارش شما توسط پست ارسال شده باشد، شما می توانید مرسوله خود را از طریق سایت شرکت پست و توسط کد رهگیری که در اختیارتان قرار داده می شود پیگیری کنید. لازم به ذکر است که هزینه ارسال سفارش در زمان نهایی کردن آن به صورت مجزا نمایش داده می‌شود و همچنین تحویل گیرنده باید هنگام دریافت مرسوله، کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشد.