آنچه در این مقاله میخوانید
Toggleمنابع اصلی آزمون ارشد روانشناسی 1403 مورد توجه این مقاله است، اما این مقاله حاوی اطلاعات مهم دیگری مانند ضرایب هر درس، مواد امتحانی و بازار کار گروه های روانشناسی را نیز به شما ارائه می دهد. روانشناسی مطالعه افراد، رفتارهایشان، اعمال، افکار، ارتباطات و واکنش های آنهاست. روانشناسان مسئول بررسی افراد، اعمال آنها، واکنش آنها به محیط ها و اتفاقات، روابط بین فردی و افکار هایشان و تأثیر آنها بر زندگی و روابط شان هستند.
علاقه به رشته ی روانشناسی گاهی به دلیل علاقه ی فرد به کمک به هم نوعان و حل تعارضات رفتاری و ارتباطی افراد است و گاهی از روی عشق به درک هر چه بیشتر پیچیدگی های روح و روان انسان ها و پیدا کردن راه نفوذ به شخصیت آنهاست. . . مهم نیست که منشا علاقه شما از کجا باشد، اگر تصمیم دارید در آزمون کارشناسی ارشد 1402 رشته های روانشناسی شرکت کنید، در این مقاله با ما همراه باشید.
لیست منابع کنکور ارشد روانشناسی 1403
- متون روانشناسی (به زبان انگلیسی)
- علم النفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی
- آمار و روش تحقیق
- روانشناسی مرضی و كودكان استثنایی
- روانشناسی رشد
- روان شناسی بالینی
- روان شناسی عمومی
- روان سنجی
- آزمون های شناختی هوش و استعداد
- روان شناسی فیزیولوژیك، انگیز ش و هیجان
- روان شناسی صنعتی سازمانی
- روان شناسی اجتماعی
- رفتار سازمانی
- روان شناسی امور استخدامی
- بالندگی سازمانی
- روانشناسی تربیتی
- آموزش و پرورش كودكان استثنایی
منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بالینی (وزارت بهداشت) 1403 | |
آمار و روش تحقیق | |
روش تحقیق در علوم رفتاری، دکتر دلاور | |
احتمال و آمار کاربردی، دکتر دلاور | |
نظریه های شخصیت و نظریه های روان درمانی | |
نظریه های شخصیت تالیف فیست، ترجمه یحیی سیدمحمدی | |
کاربست مشاوره و روان درمانی تالیف کری، ترجمه سیدمحمدی | |
روانشناسی رشد و عمومی | |
زمینه روانشناسی هیلگارد، ترجمه دکتر براهنی | |
روانشناسی رشد جلد 1 و 2، لورابرک، ترجمه یحیی سیدمحمدی | |
خلاصه روانشناسی کاپلان و سادوک آخرین ویراست | |
کلیات روانپزشکی و روانشناسی فیزیولوژیک | |
روانشناسی فیزیولوژیکی جیمز کالات، ترجمه یحیی سیدمحمدی | |
مقدمات نوروسایکولوژی، تالیف دکتر داوود معظمی | |
خلاصه روانشناسی کاپلان و سادوک آخرین ویراست | |
(Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM-5 | |
اصول خدمات بهداشتی و بهداشت روان | |
رابرت کائین (1389) مشاوره پیشگیرانه – ترجمه دکتر سهرابی و همکاران، شرکت انتشارات علمی و فرهنگی | |
کی پارکر، جان اورک پارک (1393)، کلیات خدمات بهداشتی، جلد دوم، ترجمه دکتر شجاعی، انتشارات سماط | |
خلاصه روانشناسی کاپلان و سادوک آخرین ویراست، ترجمه مظاهر رضاعی، انتشارات ارجمند | |
جفری پی کرامر، داگلاس ای برستاین و ویکی پرز (آخرین چاپ)، روانشناسی بالینی، ترجمه مهرداد فیروزبخت | |
کیت تودر (1382)، ارتقای سلامت روان، ترجمه دکتر خواجوی، میهن درستی، …، لواسانی و همکاران انتشارات سازمان بهزیستی کشور | |
روانشناسی بالینی (شامل روانشناسی بالینی، نابهنجاری، آسیب شناسی، ارزیابی روان شناختی) | |
جفری پی کرامر، داگلاس ای برستاین و ویکی پرز (آخرین چاپ)، روانشناسی بالینی، ترجمه مهرداد فیروزبخت | |
راهنمای سنجش روانی جلد 1 و 2، تالیف گری گریت – مارنات، ترجمه دکتر حسن پاشا شریف | |
اصول مصاحبه بالینی بر مبنای DSM – IV – R تالیف اکهارت اوتمر، زیگلیند اوتمر، ترجمه دکتر مهدی نصر اصفهانی، جلد 1 | |
آسیب شناسی روانی جلد 1 و 2، تالیف دکتر دیوید سون، مترجم دکتر حمید شمسی پور | |
خلاصه روانشناسی کاپلان و سادوک آخرین ویراست، ترجمه مظاهر رضاعی، انتشارات ارجمند | |
(Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM-5 | |
رابین دیماتیو (آخرین چاپ)، روانشناسی سلامت، جلد دوم، ترجمه موسوی اصل، سالاری فر، آذربایجانی و عباسی، انتشارات سمت (فصل های 10، 8، 11 و 14) | |
زبان انگلیسی عمومی | |
Anderson, A. Active Skills for Reading (Vols. 1-4). USA: Thompson. 2008 | |
KIRN, e. and Hartman, P. Interaction: Reading. McGraw-Hill. 2007 | |
انتشارات سمت (1391) Atai, M.R. Shoja, J. Kafshgarsouteh, M. and Zolghadri, M. English for the Students o f Medicine. Tehran: SAMT. 2013 | |
.Seal, B. Academic Encounters: Reading, Study Skills and Writing. Cambridge Uni .press 2000 | |
Shokrpour, N. and Mehbudi, A. Improving Reading Skills. Tehran: Jangal Publications | |
Markstein, L. and Hirasawa, L. Developing Reading Skills (Vol. 1-3). Cambridge press un |
منابع کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی (وزارت علوم) 1403 |
ضرایب دروس روانشناسی بالینی در کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم
دروس آزمون کارشناسی ارشد رشته روان شناسی بالینی وزارت علوم دارای ضرایب متفاوتی می باشد که داوطلبان جهت الویت بندی برنامه مطالعاتی خود بهتر است که با ضرایب آن ها آشنا باشند. ضرایب دروس امتحانی شامل موارد موجود در تصویر ذیل می شوند.